Hej, detta är min skolblogg!

Jag föll för grupptrycket och gjorde en skolblogg. Nej, om jag ska vara ärlig så är detta en del av våra uppgifter just nu. Man ska helt enkelt starta en blogg, och därifrån ska man kunna blogga inlägg om världens alla problem (ungefär). Nu lät jag säkert sådär negativ som jag egentligen inte vill låta, och det var inte min mening. För jag gillar att blogga, det vet säkert många av er. Det är bara det att jag vill blogga om sådant som står mig nära hjärtat. Jag vill blogga om saker som intresserar mig, och inte saker som jag blir tvingad att ha en åsikt om (iochförsig så har jag en åsikt om det mesta, så problemet ligger kanske inte just i den biten).

Men, jag ska ge det en chans, jag lovar. Jag har startat upp en skolblogg och jag ska göra mitt bästa för att den ska bli så bra som möjligt. Luta er tillbaka, läs mina inlägg och dela med er av era åsikter!

Ha en bra dag, Sara


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Haha, okej min dator är lite damp som publicerar en tom komentar men förlåt!

Vill bara säga att du är kass på att uppdatera denna bloggen :P

2008-09-19 @ 14:27:39
URL: http://schtumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0